A Szépségkirálynő 2013 - Az idei nagy meglepetés kétségkívül R. Kárpáti Péter lánya, a gyönyörû Rebeka.

Az idei nagy meglepetés A Szépségkirálynő című versenyen kétségkívül R. Kárpáti Péter lánya, a gyönyörû Rebeka. A Bors most kifaggatta őt, mi újság a fiúkkal.
– Komoly kapcsolatban vagyok már több mint két éve. Szerencsémre a párom, Kazarján Deniel nem nézi rossz szemmel, hogy elindultam a szépségversenyen – ezt azért is értékelem, mert sok lány barátja nem tolerálja ezt a versenyt. Deniel táncos, így jól ismeri ezt a világot – kezdte Rebeka.  Úgy ismerkedtünk meg, hogy én abba a tánciskolába íratkoztam be, ahol ő is tanít. Én akkor éppen kapcsolatban voltam, Deniel pedig akkor még nagy nőcsábász hírében állt. Amikor ránéztem, emlékszem, azt gondoltam: hát ez a fiú biztos, hogy nem kell nekem. Aztán mégis egymásra találtunk, sikerült megszelídítenem őt – nevetett Rebeka, aki úgy csöppent bele a szépségversenybe, hogy hoszteszkedik és modellmunkákat vállal. Bár az önbizalmával nincs gond, mégsem tartja magát esélyesnek a szombati, TV2-n látható döntőben.
– Már van sejtésünk arról, kik az esélyesek. Nyilván az is sokat elárul, kik nyerik meg a házi versenyeket, ôk nagy esélyesnek számítanak. Mi a barátnőmmel úgy indultunk erre a versenyre, hogy lazaság, próbájuk meg! – itt pedig vannak olyan lányok, akik már évek óta erre készülnek, és ez meg is látszik rajtuk. Igazság szerint én 18 évesen még nem érzem magam királynőnek. Inkább királylánynak – nevetett Rebeka.
Otthonosan a sztárvilágban
Magabiztosan mozog a lány a hírességek között, partikon, ami nem is csoda, hiszen édesapja, R. Kárpáti Péter vitte őt gálákra, fogadásokra. A színész egyébként nem szereti, ha az ő lányaként emlegetik Rebekát, mondván, ne kivételezzenek vele. A 18 éves lány meg is fogadta, hogy nem bújik a papája népszerűsége mögé.