A Szépségkirálynő 2012 - Több férfi ágyába is befeküdt a fiatal szépségkirálynő?

Megalázva érzi magát Szunai Linda volt párja, akit elmondása szerint többször megcsalt a magyar szépségkirálynő. Ráadásul ezt másoktól kellett megtudnia. A gyönyörű lány nem tagadja a vádakat, azonban szerinte nem csak ez vezetett kapcsolatuk végéhez.
Linda többször megcsalt engem! Mindig egy hullámhosszon voltunk, veszekedések csak akkor fordultak elő, amikor felröppent egy hír, hogy más pasival látták. Ezeket sokszor újságíróktól tudtam meg, de elnéztem Lindának, aki mindig megígérte, hogy soha többé nem fog megismétlődni - mondta Mesterházy László, a magyar szépségkirálynő egykori kedvese. Ezekről a félrelépésekről hónapokig mélyen hallgatott, és rendkívül megalázónak érzem, hogy másoktól kellett értesülnöm a hűtlenségéről. Például összeszűrte a levet egy zenekar frontemberével is, ami több lapban megjelent, fényképpel, de ezt akkor még tagadta. Két hónap múlva elkísértem egy rendezvényre, ahol egy újságíró meglepetten kérdezte tőlem, hogy én ki vagyok. Mondtam, hogy a szépségkirálynő párja, amire meglepetten válaszolta, hogy pár hónapja még mást mutatott be neki partnereként. Amikor hazaértünk, Linda beismert mindent, azt mondta, hogy megbánta, én pedig hittem neki. Ez volt augusztusban - folytatta László.
Mindezek ellenére decemberben ismét megcsalt, ezzel végleg betelt a pohár, minden bizalmam elvesztette. Leginkább az bánt, hogy nem emberi módon váltunk el egymástól, hanem nagy kiabálást rendezett, majd megkért, hogy költözzek el tőle - tette hozzá.
Szunai Linda szerint nem volt más út, mint továbblépni.
Pénteken zártuk le végleg a hét hónapos kapcsolatunkat. Mindvégig próbáltunk harcolni azért, hogy együtt maradhassunk, de nem sikerült. Nem szépen váltunk el, de még nem is hallottam szép szakításról. Mostanában egyre több dolog zavart benne, kiütköztek közöttünk az ellentétek. Én elég sokat beszélek, és többször beleszóltam abba, amit ő mondott, ezen aztán rögtön összevesztünk. Szóval olyan apróságok történtek legtöbbször, amiket - ha nagyon akarnánk - tudnánk orvosolni, de 18 éves vagyok, tovább kell lépni, és másokkal ismerkedni! Sokat kellett magyarázkodnom Laci előtt a férfiak miatt is, akikkel összehoztak engem. Ezekben a hírekben van igazság is - vallotta be a fiatal szépségkirálynő.