Utálták a gimiben A Szépségkirálynő győztesét.

Miss World Hungary 2011 Szunai Linda
Csalódások érték a gimnáziumban, de Szunai Linda nem adja fel: a frissen Miss World Hungaryvé koronázott 18 éves lány jól érzi magát új közegében, csak a bulizással ne lennének problémák. Interjú a fő Miss-szel.
Csütörtök éjjel A Szépsébkirálynő választáson Szunai Lindát választották meg Miss World Hungarynek, így ő fogja képviselni Magyarországot a londoni, nemzetközi megmérettetésen. A nemrég érettségizett lány most, amint lesz ideje, szeretne a barátaival találkozni, mert az utóbbi időben a versennyel járó elfoglaltságok miatt erre nem volt alkalma. Igaz, ezt nem is bánja, mint mondta, ez volt A Lehetőség az életében, használnia kellett.
Mire szeretnéd felhasználni azt az ismertséget, amit most kaptál?
Még nem tudom, hogy mire fogom használni. Szeretnék megmaradni olyannak, amilyen vagyok, és amilyennek az emberek szeretnek. Visszafogott lánynak mondanám magam, nem annyira hiszek magamban, kell a külső biztatás - úgyhogy nem hiszem, hogy elbízom magam vagy ha mégis, akkor lesz, aki visszaránt, bármi is történjen most velem. Mert kicsit ijesztő ez az egész, rengeteget fogok ide-oda menni, de rengetegen vigyáznak rám.
A szépségkirálynői és modellkarrier mellett milyen céljaid vannak?
Most végeztem a gimnáziumban, jogi egyetemre jelentkeztem, és bár még nem tudom, hogyan alakult a felvételi, egyetemet mindenképpen szeretnék végezni. A jogra azért jelentkeztem, mert nem tudom még pontosan, hogy mivel szeretnék foglalkozni, és a jog annyira tág témakör, hogy onnan még ezermillió lehetőségem van.
Valami azért biztos akad, ami jobban érdekel.
Nagyon humán beállítottságú vagyok, a jogon kívül a médiát emlegettem otthon, de elrontottam. Először azt mondtam, hogy jog, akkor mindenki örült, hogy doktor lesz a gyerek, aztán megjegyeztem, hogy lehet, inkább mégis a média, mire közölték, hogy szó sem lehet róla. Nem baj, nem feltétlenül állok meg egy egyetemnél, szerintem több diplomám lesz, akár gyerek után is. Azt gondolom, tanulni nagyon fontos.
Középen Miss World Hungary
Sokan emlegetik a szép nők diszkriminációját, vagyis azt a feltételezést, hogy egy szép nő okvetlenül buta. Te találkoztál ezzel a jelenséggel?
Igen. Katolikus iskolába jártam, és még ott is nagyon megvoltak ezek az előítéletek. A tanáraim, az egész igazgatóság úgy gondolta, hogy én nem vagyok odavaló. Ennek az utóbbi időben hangot is adtak, és ez volt az, ami a legjobban fájt - nyolc évig odajártam, szívvel-lélekkel, szerettem azt az iskolát nagyon, mindenből igyekeztem kivenni a részemet, tenni valamit a közösségért. Szóval ez nagyon mélyen érintett - azt hiszed, hogy egy közösség része vagy, és aztán azt kapod, hogy mégsem vagy odavaló. Most viszont egy más közösségnek lettem része, ahol jól érzem magam.
Szépségkirálynőként lehetőséged van arra, hogy fontos társadalmi kérdésekre irányítsd a figyelmet. Szerinted melyek azok a problémák, amelyekkel a magyar nőknek szembesülnie kell?
Ez nemcsak Magyarországon probléma, de az ilyen korú lányokat, mint én, a szüleik nem szívesen engedik el egyedül bulizni, már taxival sem. Inkább legyen kocsi, meg jogsi, hogy a gyerek biztos helyen legyen. Szerintem ez nagyon nagy probléma, hogy az ember egyszerűen nem lehet biztonságban az utcán. Ehhez nem feltétlenül kell szépnek lenni, vagy különlegesnek, csak nőnek. Probléma, hogy a férfiakban nincsen annyi tisztelet a nők iránt. A szórakozóhelyeken most már több a biztonsági őr, de én arra gondolok, amikor az ember már eljött a buliból. és megy haza. De ez nem feltétlenül megoldható probléma.