A Szépségkirálynő 2012 - Felszedett pár kilót Szunai Linda

Mindennap komoly harcot vív a felesleges kilóival Szunai Linda, aki noha A Szépségkirálynő versenyt megnyerte, ám azóta felszaladtak rá a kilók. A lány rengeteg kritikát kapott hízása miatt. Szunai Linda komoly erőfeszítésekkel készült tavaly A Szépségkirálynőre, amit meg is nyert, novemberben pedig a Miss Worldön képviselte hazánkat Londonban. Utána azonban elengedte magát, jókat evett, és nem törődött magával. Mindez meg is látszódott az alakján, két mérettel nagyobb ruhákat kellett vennie. Nehéz odafigyelnem a külsőmre, a karácsonyi időszak rám is hatással volt, akkor nem figyeltem oda az étrendemre, és nem is igazán mozogtam. Utána meg is kaptam rendesen a kritikákat.
Ingyenes apróhirdetés akár 1 perc alatt is !  NEThirdetes.com
Ezek és a tükör döbbentettek rá: fogyóznom kell. Látszik rajtam, hogy felszaladt néhány kiló, mert nem foglalkoztam magammal. Nem vagyok született szépség, aki ha nem csinál semmit, akkor is vékony marad. Elég erősen meg kell dolgoznom azért, hogy szép legyen az alakom. Nem a kilókat számolom, hanem a ruhaméreteket nézem. Amikor a Miss World versenyen voltam, harmincnégyes ruhákat hordtam, karácsony után azonban a harmincnyolcas méretet kellett felvennem – panaszkodott a tizennyolc éves lány a Média Squash Kupán. Linda reggelire fehérjeturmixot iszik, ebédre csirkét fogyaszt salátával és rizzsel, hat körül pedig gyümölcsöt vagy salátát eszik, s konditeremben izzasztja magát, hogy ledolgozza a felszedett kilókat.