A legszebbek közé készül Betta

Sao Paulo — A világ legszebb 15 lánya közé vágyik a magyar szépségkirálynő 2011, Lipcsei Betta (23). A Miss Universe Hungary 2011 győztese két hete utazott ki Brazíliába a világversenyre, ahol 81 lánnyal kell összemérnie szépségét.
Péntek hajnalban bikiniben és estélyi ruhában is meg kellett mutatniuk a közönségnek és az ítészeknek magukat, hétfőn pedig népviseletben kell végigvonulniuk a színpadon. A tét magas, hiszen a nemzetközi versenyen nem a fináléban választják ki a legszebb lányokat: a legjobb 15 közé jutásról a tegnapi és a hajnali verseny alapján döntenek. – Nem a koronára vágyom, megelégszem azzal, ha bejutok a legszebb 15 közé, hiszen egész nyáron ezen dolgoztam, ruha- és táncpróbára jártam, dié­táztam és edzettem. Még egy gyors sminktanfolyamot is elvégeztem – árulta el még utazása előtt Betta. Utoljára 2008-ban választottak magyar lányt, Dammak Jázmint (27) a Miss Universe döntőjén a legszebb 15 közé.