A Szépségkirálynő 2012 - Szunai Linda még barátkozik a szingli élettel

A szépségkirálynőt rúdtánc-nézés közben kaptuk el, ahol beszélt egykori barátjáról, a veszélybe került koronájáról, egy esetleges új kapcsolatról és persze a rúdtáncról is. Nem volt annyira nehéz megszokni a szingliséget, igazából én választottam ezt. Még én is barátkozok néha otthon a csenddel, de néha kifejezetten örülök neki, hogy egyedül vagyok” - mondta a Velvetnek Szunai Linda, aki nemrég annyira viharos körülmények közt szakított barátjával, Mesterházy Lászlóval, hogy még a tisztázónak szánt tévéfelvételen is majdnem egymás torkának estek. Nem erőlteti a beszédet
Szunai úgy tűnik, nem akar görcsösen jóban lenni egykori kedvesével. “Kell egy kis idő mindkettőnknek, de nem hiszem, hogy erőltetni kéne a beszélgetést. A napokban biztosan találkozunk, mert pár dolgát el szeretne tőlem vinni, de utána nem keressük egymást. Majd kialakul minden magától.” Van is minek leülepednie, mivel a kapcsolatnak leginkább azért lett vége, mert Szunai Linda többször is megcsalta a férfit. Nincs gond a koronával
A szépségkirálynőnek egyéb gondjai is voltak, korábban felmerült, hogy egy divattervező lecserélése miatt elvesztheti koronáját is, de úgy tűnik, ez az ügy megoldódott. “Leültünk Hajdú Péterrel, és megbeszéltük a dolgot. Egyszerű félrekommunikálás történt, amiért nekem el kellett volna vesztenem a koronámat, most már semmi gondunk nincs.” Buli, tánc
Szunai Lindával az új Dollhouse megnyitóján találkoztunk, ahol a többiekkel együtt ő is érdeklődve figyelte Pirner Almáék rúdtáncát, azonban nagyon úgy tűnik, hogy a világ Szunai Linda-rúdtánc nélkül marad. “Én nem is hiszem, hogy sikeres rúdtáncos lehetnék. Abszolút nem vagyok hajlékony, semmi ilyen mozgáskultúrám nincs. Másfajta táncokat persze szeretek, ha bulizni megyünk, akkor nagyon táncolós vagyok, nálam eleve azt jelenti a buli, hogy tánc, de az egészen más” - avatott be minket szórakozási szokásaiba is. A férfiaknak ezért érdemes megemberelniük magukat a parketten, ugyanis a szépségkirálynő egyáltalán nem tartja kizártnak, hogy gyorsan eljön érte a herceg fehér lovon, de azért nem rohan egyből senki karjaiba.