A Szépségkirálynő 2012 - Cserháti Tamara nem jutott be a legszebb 15-be

A legszebb 15-be már nem jutott be, ennek ellenére szép emlékként maradt meg a Belső-Mongóliában töltött egy hónap Cserháti Tamarának. A 2012-es Miss World Hungary számára a legszokatlanabb az volt, hogy nem tudta elérni a Facebookot kintről, pedig feladatba is kapták, hogy gyűjtsenek lájkokat. Azért egy díjat beszedett az estélyi ruhájáért.
„Szerettem volna bekerülni a legszebb 15 közé, ez volt a cél, és úgy érzem, hogy mindent megtettem érte. Az összes háziversenyre jelentkeztem, amire csak lehetett, az összes háziversenyre készültem már itthon is” – kezdte a Velvetnek a 2012-es év Miss World Hungaryje, Cserháti Tamara. Aztán azzal folytatta, hogy akkor csalódott volt az eredmény miatt, de ez már elmúlt, szép élményként maradt meg számára a verseny, aminek döntője előtt egy hónapot töltött kint a kínai Ordoszban. Egymilliós luxus per fő
A versenyzőket luxuskörülmények között szállásolták el, fejenként körülbelül egymillió forintért, és persze folyamatosan vitték őket különböző programokra, jótékonykodni és fotózásokra a sivatagba, így nem is volt ideje azon emészteni magát, hogy mióta nem látta a pasiját. Cserháti 20. születésnapja az ordoszi felkészülés idejére esett, azt mondja, az a nap meghatározó marad az életében.
"Az volt az egyik legemlékezetesebb nap számomra. Egész nap nem köszöntöttek fel a lányok, kirándultunk, reggel öttől már mentünk, várost néztünk, estére már hulla voltam. Ültünk a vacsoránál, és akkor kezdték el énekelni nekem a boldog születésnapot, majd amikor mentem lefeküdni, akkor egy tortával vártak a szobámban” – idézte fel a születésnapját a szépségversenyző. Benes Anita ruhájával nyert egy háziversenyt
A verseny győztesével, Miss Kínával nem alakított ki olyan szoros barátságot, mint a szlovén, az indiai, a kanadai vagy a dominikai lánnyal, de azért örült annak, hogy ő nyert, vagy ha  nem, akkor is illik ezt mondani, ugye. Cserháti Tamara egyetlen kivétellel a háziversenyeken sem ért el kiemelkedő eredményt, csak a World Fashion Designer Awardot kapta meg Benes Anita estélyi ruhájáért. A családjával napi szinten tartotta a kapcsolatot telefonon, kaptak ugyanis egy készüléket, amin beszélhettek, a Facebookot viszont nem tudta elérni, ami meglepte, különösen, hogy feladatba kapták, gyűjtsenek lájkokat. „Nem tudtam, hogy nincsen Kínában Facebook, és ez azért jelentett problémát, mert a Multimedia Award háziverseny részeként minél több posztot, képet, bejegyzést kellett feltöltenünk, és rengeteg like-ot szereznünk. Ezért beosztottam, három különböző embernek küldtem napokra felosztva a képeimet, a bejegyzéseimet, amit épp ki szeretnék írni, és akkor ők vagy töltötték, vagy nem.”
Azt mondja, más kellemetlenség nem érte, az ő bőröndje odaért az ötcsillagos szállodába, volt viszont olyan lány, aki egy hónapig a többiek ruháit hordta, miután elkavarodott a bőröndje. A szellemvárosban nem hagyták őket császkálni, este kilenc után a szobáikban kellett lenniük, még a szállóvendégekkel és a recepciósokkal sem beszélgethettek. Cserháti Tamara hozzátette: habár Ordoszban nem ért el kimagasló eredményt, azt tartja szem előtt, hogy az itthoni versenyt ő nyerte meg, és ez meg is látszik a munkáin: azóta is folyamatosan dolgozik, hogy augusztus második felében hazajött Kínából.