A Szépségkirálynő 2012 - Szabó Dóra erősítheti a Jóban Rosszban kórházának csapatát.

Szabó Dórát ugyan nem vették fel a színművészetire, ám most erősítheti a Jóban Rosszban kórházának csapatát. A tavalyi Miss Earth Hungary Kinga nővérként látható a sorozatban.
Még gimnazistaként Kautzky Armand szüleinek váci színjátszó körébe jártam. Ők is biztattak, hogy jelentkezzek a filmművészeti egyetemre. De csak a második rostáig jutottam, mert azt mondták, túl fiatal vagyok, és nincs még tapasztalatom a különféle szerepekhez. Azóta nem próbáltam újra, mert eltelt hét év, és már felépítettem az életemet modellként. De a színészkedés szeretete megmaradt. A páromnak is nagyon tetszem a nővérszerepben, rendszeresen együtt nézzük a tévében az epizódokat - árulta el a Kiskegyednek Szabó Dóra, aki sorozatbéli kolléganőjével, Fábián Anitával a magánéletben is jó barátnők.