A Szépségkirálynő - Máris kritizálják Vajna Tímea királynőjét

Vajna Tímea mindent megtett azért, hogy csodás, exkluzív show-t varázsoljon a szépségverseny döntőjéből, ami sikerült is neki, az Erkel Színház profi, hatalmas ledfalakkal ellátott stúdióvá alakult szombaton. Cristofer Lambert mint sztárvendég pedig emelte az est fényét.
Tímea elárulta, soha éle­té­ben nem izgult még ennyire. Három kilót fogytam az elmúlt héten, ami az arcomon látszik is. Elképesztő stressz volt bennem, hogy minden a tervek szerint sikerüljön. A lányok is izgultak, volt, aki pezsgőzött színpadra lépés előtt. Én nem ittam, lehet, hogy az volt a baj! – nevetett Vajna felesége, aki elárulta, egy percet sem lazít, újra munkába áll. Andyvel nem terveztünk pihenést, mert szeretném idehozni a világversenyt, ezt pedig már most el kell kezdeni intézni. Reméltem, hogy az idei gála sokkal nagyobb lesz. Fiatalos, színes, szexi show-t akartam, mondta el Tímea, aki elégedett királynőjével, annak ellenére, hogy Nikolettát az internetezők már most kritizálják a 165 centis magassága miatt, pedig a tévénézők szavazhattak arról, ki legyen a győztes a zsűri által kiválasztott öt lány közül.Valóban előny és jó, ha minél magasabb egy királynő. Nem én döntöttem Nikoletta mellett, hanem a tévénézők. Valószínűleg a képernyőn keresztül nem realizálták, hogy ki milyen magas. Egyébként a 16 lány közül vele beszélgettem a legkevesebbet, de tudom, hogy fantasztikusan mozgott a kifutón.
Megnéztük, hogy a Miss Universe korábbi győztesei mi­lyen magasra nőttek.
2014 Paulina Vega 178 cm
2013 Gabriela Isler 181 cm
2012 Olivia Culpo 170 cm
2011 Leila Lopes 179 cm
Miss Universe Hungary királynők:
2014 Kelemen Henrietta 171 cm
2013 Kárpáti Rebeka 170 cm
2012 Konkoly Ágnes 173 cm