A Szépségkirálynő 2012 - Baleset! Kórházba vitték Szunai Lindát

Balesetet szenvedett Szunai Linda (19)! A szépségkirálynő a nyereményautójával egy másik kocsiba rohant bele, a mentők kórházba szállították. A belső sávban haladtam, amikor elém vágott egy autó, pont a zebra előtt. Nem volt időm lefékezni, hátulról belementem. Nem emlékszem minden részletre, a szemtanúk szerint az ütközés után két percig meg sem mozdultam, csak ültem a kocsiban. Amikor kiszálltam, akkor láttam, hogy egy motoros is részese volt az ütközésnek. Nem voltam magamnál, az anyukámat is a rendőrök értesítették. Én azt sem tudtam neki elmondani, hogy hol vagyok pontosan, csak sikítottam a telefonban. Nagyon megrémültem - nyilatkozta a Blikknek Szunai Linda. Az autó összetört, elszállították, a körülményeket még vizsgálják, hogy kiderüljön, ki a felelős. A balesetben nem nyílt ki a légzsák, így Linda alaposan beütötte a fejét, így kórházba szállították. Nagyon megijedtem, órákkal később is remegtem, egyszerűen nem hittem el, hogy ez velem történik. A mentők csak engem vittek be, szerencsére más nem sérült meg a balesetben. A kórházban kiderült, hogy nincs komolyabb bajom, saját felelősségemre hazajöttem, már jól vagyok - tette hozzá.

Ingyenesen feladható apróhirdetés NEThirdetes.com