A Szépségkirálynő 2012 - Szétesett a szépségkirálynő családja

Tizenéves fejjel kellett végignézni Szunai Lindának, amint darabokra hullik a családja. Bár a jó viszony megmaradt a szüleivel, öccsét megviselte a dolog.
Bár Szunai Linda még rendkívül fiatal, sok negatív dolgot kellett megélnie az utóbbi két évben. Bár kevesen tudják, két évvel ezelőtt a szépségkirálynő szülei elváltak. Linda mindössze tizenhét éves volt, amikor szülei eléálltak döntésükkel. "Minden előjelét láttam annak, hogy el fognak válni. Én nem akartam beleszólni, ellenben ők mindenben kikérték a véleményem" - nyilatkozta a Hír24-nek Szunai Linda, aki támogatta szüleit döntésükben. "Láttam, hogy jobb lesz nekik, ha elválnak az útjaik. Mindkettőjük szempontjait megértettem, így támogattam őket" - mesélte a szépségkirálynő, aki bár jól kezelte szülei válást, öccsét mindennél jobban sajnálta.
"Az öcsémet igazán megviselte a dolog. Főleg az, hogy ő a mai napig ingázik a szüleim között. Bár anyukám és apukám két szomszédos városban laknak, nagyon megnehezíti a helyzetét, hogy folyamatosan ingáznia kell. Egy hetet itt, egy hetet ott tölt évek óta" - mondta őszintén Szunai Linda, aki a negatív tapasztalat ellenére továbbra is házasságpárti. "Bár most nem vagyok párkapcsolatban, remélem, hogy egyszer nekem is lesz férjem. Titkon minden lány erre vágyik, ahogy én is. Még fiatal vagyok, nem úgy keresek párt, hogy a potenciális férjet látom benne, de remélem, hogy egyszer én is mondhatom majd valakire, hogy ő a férjem. Olyan jó lehet büszke lenni egy férfira, aki csak az enyém, és aki engem választott, hogy a hátralévő éveit leélje velem" - nyilatkozta Linda, aki most kiválóan érzi magát szingliként.
Ingyenes apróhirdetés feladása! NEThirdetes.com