A Szépségkirálynő 2012 - Szunai Linda mindent megkapott - kivéve a boldogságot

Alig volt tizennyolc éves, amikor tavaly elnyerte a Miss World Hungary címet. Ezzel Szunai Linda élete egyik pillanatról a másikra teljesen megváltozott.
Kaptam egy autót, egy lakást, és elköltöztem otthonról. Egy csapásra mindent megkaptam, amihez egy korombeli lány általában csak évek alatt jut hozzá. Enyém volt az egész világ! Az elején persze roppant élveztem ezt a helyzetet, és a világversenyre való készülődéssel voltam elfoglalva. Aztán London után már nem várt más, csak sok kérdés, sok szabadidő, és én egyre többször voltam szomorú. Nem találtam a helyemet, szerettem volna visszakapni a régi életemet. Mindennap sírtam, depressziós lettem, minden kritikát tragédiának éltem meg. Lehet, hogy még nem voltam arra felkészülve, amibe belecsöppentem. Teljesen kiábrándultam az életemből - meséli a Kiskegyednek Szunai Linda, aki nagyon közel állt az idegösszeroppanáshoz.
A lány korábban jogi pályára készült, de most, hogy belelátott a média világába, egyre jobban tetszik neki, így kommunikáció szakra adta be jelentkezési lapját.