A Szépségkirálynő - árpáti Rebeka Milánóban folytatja modellkarrierjét

Elhagyja egy kis időre az országot Kárpáti Rebeka (19). Miss Universe Hungary ugyanis lehetőséget kapott, hogy két hónapig Milánóban, a divat fővárosában dolgozhasson, és ha bejönnek a számításai, talán hosszabb időre is külföldre költözik.
Ezt a lehetőséget még tavaly, A Szépségkirálynő előtt kaptam, de nem tudtam elutazni a verseny és az egyetemi továbbtanulás miatt, csak most jött el az én időm, kezdte Rebeka, aki bevallotta, már lemondott a divatbemutatókról, és inkább a modellkedésre koncentrál. Sajnos nagyon alacsony vagyok, 170 cm, és ezzel a magassággal nincs lehetőségem a kifutókon, legalább 6-8 cm kellene még, hogy divatmodellként alkalmazzanak. De a felkérésem fotózásokra, reklámfilmek forgatására szól; nagy álmom teljesül ezzel, hiszen minden lánynak óriási lehetőség egy ilyen komoly szerződés Olaszországban, tette hozzá a szőke szépség, aki egy időre a tanulmányait is szünetelteti a munka miatt. A szüleim természetesen mindenben támogatnak, és a párom is, akivel bár csak ritkán tudok találkozni az elkövetkező időben, biztos vagyok benne, hogy majd eljön, és meglátogat Milánóban.