A Szépségkirálynő 2011 udvarhölgye Lipcsei Betta készül a Miss Universe világversenyre.

Két bőröndnyi ruhával készül Lipcsei Betta (23) a Miss Universe világversenyre. A Szépségkirálynő udvarhölgye hétfő hajnalban indul Brazíliába, ahol Magyarországot képviseli a több millió dollárból megszervezett szépségversenyen. Betta előtt kemény három hét áll. Annak ellenére, hogy egy luxus-szálloda vendége lesz, pihenésre aligha marad ideje, hiszen a felkészítő táborban rengeteg feladat várja majd. „Hétfő reggel hajnali 5–kor indul a gépem, onnantól kezdve nincs megállás – mosolygott a TV2 A Szépségkirálynő 2011 című műsorban megszavazott magyar Miss Universe. – Kicsit utánanéztem az ellenfeleknek. Gyönyörű lányok lesznek, de remélem sikerül majd jó eredményeket elérnem szeptember 12–én, a döntőn. A tavalyi győztessel, Babinyecz Tímeával is beszéltem, kicsit megijesztett. Elmondta, hogy a felkészülés alatt nagyjából 2 órája volt kikapcsolódni. Tévés felvételeken, interjúkon, jótékonysági rendezvényeken veszünk majd részt. Vinni kell jellegzetes magyar tárgyat is, amit aukcióra bocsátok. Én egy régi focilabdával utazom, amin Puskás Ferenc aláírása van. Remélem a brazilok értékelni fogják és jó sok licit érkezik majd rá" – reménykedik Betta. Betta egyedül utazik a nagy megmérettetésre, de komoly csapat készítette fel. „Eddig nem tudtam normálisan megcsinálni a hajamat sem, a sminkről ne is beszéljünk. Zsidró Tamásnak és Sípos Zita, profi sminkesnek sokat köszönhetek, egy-egy megjelenésre már magamtól is el tudok készülni. Gyönyörű ruhákat is kapok, amelyeket Makány Márta tervezett nekem" – simította végig a türkiz árnyalatú estélyit. A neves tervező hat ruhát álmodott meg Bettának, vannak köztük koktélruhák és estélyik. „Körülbelül egy hónapja kezdtük a tervezést. Betta nagyon szerencsés típus, a szép barna hajához, világos szem párosul, ezért döntöttem a kékes árnyalatok mellett. Szép, hosszú lábai vannak, fontos, hogy megmutassuk őket. A döntőn pedig kicsit feltűnőbb ruhát kell viselnie, hogy ne vesszen el a többi lány között" – sorolta Makány Márta, aki szerint nagyon jó esélyei vannak Bettának a világversenyen.