A Szépségkirálynő 2012 - Szilikonmentes a közönségkedvenc szépségkirálynő

Miss Intercontinentalnak karakteres az arca, és szereti az extrémsportokat, mint minden tisztességes szépségkirálynő. Mindig mindent őszintén megmond, fehérneműben is megmutatja magát, bár a letisztult és nőies szabású ruhákban boldogabb. A nagy kunszt azonban az, hogy nincs tetoválása, és olykor izzadni is szokott.
“Még most is sokkban vagyok. Fel sem fogtam, hogy közönségdíjas lettem. Mikor Weisz Fanni rám tette a szalagot, ott nagyon bekönnyeztem” – ujjongott a mobiltelefon-kiegészítőket forgalmazó Bencsik, aki a közönségszavazatok alapján kapta meg a Miss Intercontinental címet. Ez mintha előre látható lett volna, ahogy néztük, végig kiemelt helyen szerepelt a színpadon. Ő kapta a legszebb estélyi ruhát, a legkevésbé nevetséges szárnyakat a fehérneműjéhez, és egyedül neki volt összefogva a haja.
“Zsidró Tamás és a Magyarország Szépe Kft. is úgy ítélte meg, hogy sokkal jobban illik hozzám, ha fel van tűzve a hajam, mert elég karakteres arcom van. A hétköznapokban is állandóan copfban hordom a hajamat, leginkább kényelem szempontjából, és mert tényleg jobban áll” – oszlatta el konspirációs gyanúnkat. Szerencsére ez is segített megkülönböztetni őt a többi egységesre szabott lánytól. Az after party előtt is azért imádkoztunk, hogy a nyertesek legalább koronában jelenjenek meg, különben nem ismertük volna fel őket.
Bencsik Emerencia nem először indult szépségkirálynő-választáson, de koronát most sem szerzett neki a rutinja. Kommunikációban viszont már ügyesebb, mert a valóságshow-hősök jól bevált szófordulatával szereti kezdeni mondatait. “Megmondom őszintén, hogy attól vagyok a legboldogabb, hogy enyém a közönségdíj. Az a 14 tagú zsűri, aki ott volt, abszolút szubjektívan ítéli meg a lányokat, én viszont egy nagyobb zsűrinek voltam az első számú, ami egy sokkal nagyobb elismerés” – magyarázta a bizonyítványát.
A zsűri tagja volt Pantl Péter is, meg is kérdeztük, vállalna-e aktokat a Playboy számára. “Megmondom őszintén, hogy számtalan felkérésem volt már a CKM-től és hasonló újságoktól, diszkrét, de levetkőzött fotózásra, viszont soha nem vállaltam el. Szeretnék ruhában szép maradni. Bármelyik közönség előtt nagyon szívesen megmutatom magam bikiniben vagy fehérneműben, viszont ennél lejjebb nem szeretném adni” – adott határozott elutasító választ, de kolléganőjéhez hasonlóan ő is fiatal, így van még ideje meggondolni magát, hogy örömöt szerezzen az olvasóknak.
A vagány, férfias sportokért rajongó lány a show alatt is ügyes volt, mert bár estélyi ruhája alul-felül köldökig dekoltált volt, egy apró villantást sem láttunk tőle. “Nagyon megörültem, amikor az elején kiderült, hogy Benes Anita tervezi a ruhákat, mert a stílusát és a munkáit már régebbről ismertem. Számomra Magyarországon ő kiemelkedően a legjobb tervező, nőies és kifinomult stílusa van. Megmondom őszintén, Anita megtiltotta, hogy bárki más felvegye rajtam kívül azt a ruhát" - áradozott a ruháról, ami problémákat is okozott emellett: "Volt némi problémám a ruha ragasztgatásával, mert a 45 fokos stúdióban folyt rólam a víz, és állandóan elengedett a ragasztás.”
A testükkel és önmagukkal elégedetlen nőknek azt üzeni, hogy mindig van az a zsűri, akiknek ők lesznek a legszebbek. ”Szerintem butaság önmagunkkal szemben elégedetlenkedni. Ha megfigyeltétek, rajtam semmi nincsen, még egy tetoválás sem. Én tényleg a természetes szépséget képviseltem ebben a versenyben, viszont az első három helyezett lánynak kivétel nélkül szilikoncicije van” – pletykált el némi kulisszatitkot nekünk Bencsik. Az elmondása szerint foglalt közönségkedvenc hozzátette: “Nem tudom, hogy ez szükséges-e a nyeréshez. Néhány évvel ezelőtt még kizárták azokat a lányokat, akiken bármilyen plasztikai beavatkozás volt, idén viszont úgy tűnik, hogy ez már nem gond, és inkább trend.”