A Szépségkirálynő 2012 TV2 - Egymásnak estek a szépségkirálynők

Míg a kifutón mosolyogva lépkedtek A szépségkirálynő jelöltjei, a háttérben viták mérgezték a lányok kapcsolatát. Az élő adás előtt egymásnak is estek a szépségek. Bencsik Emerencia A Szépségkirálynő című műsor versenyzője úgy gondolja, nem szabad egy lánynak arra építeni az életét, hogy ő lesz Magyarország legszebbje, hanem több lábon kell állnia. Tézisét megosztotta versenytársaival is, akik csapatostul nekiestek a lánynak. Internetes kereskedelemmel foglalkozom, és szerencsére sikeresnek mondható a vállalkozásunk. Szerintem nem szabad, hogy valakinek az életében a szépségkirálynőség legyen az első. Ezt elmondtam a többi lánynak, akik vérig sértődtek, és nekem estek, mondván: miért vagyok itt, ha nekem nem fontos ez a verseny. Próbáltam nekik elmagyarázni, hogy ettől még nekem fontos és a maximumot nyújtom, de nekik is fel kell fogni, hogy itt csak három lány fejére kerül korona, a többiek álma pedig összetörik, de nem igazán értették meg. Nem akartam nekik rosszat, mégis botrány lett belőle.
Abban, hogy a lányok összebalhéztak szerepet játszhatott, hogy nagyon kemény napokat éltek át. – Kőkemény próbákon és edzéseken vagyunk túl. Mindenki nagyon fáradt. Volt olyan este, hogy csak négy órát tudtam aludni, és az is előfordult, hogy annyira kellett rohannunk egyik eseményről a másikra, hogy még fürdeni sem volt időnk – beszélt a szépségek sanyarú sorsáról a talpraesett Emerencia, aki mostantól százszor is meggondolja, ad-e tanácsokat álmodozó lánykáknak.