A Szépségkirálynő - Ötvös Brigitta az öt legszebb között

Óriási sikert ért el a soproni lány. Közel 70 ország jelöltjét utasította maga mögé. A nemzetközi Miss International szépségverseny sorozat 52 éves múltra tekint vissza, a résztvevők a világ minden részéről azért érkeznek a rangos megmérettetésre, hogy szépségük mellett elkötelezettségükkel is a nemzetközi barátságot erősítsék. A 2011-es versenyen Virágh Nóra, tavaly Kozma Klaudia, a Miss International Hungary szépségverseny győztesei képviselték hazánkat. Idén Ötvös Brigittának szurkolhattunk, hogy fejére kerüljön a legszebb hölgynek járó korona. Tokióban a döntő, amely négy órán keresztül tartott, Ötvös Bigitta nagyon szép helyezést ért el, hiszen több mint herven ország jelöltjét utasította magam mögé a versenyen azzal, hogy bekerül a TOP 5-be. Nem titok, hogy szerettem volna bekerülni a top tizenötbe, ez volt a kitűzött célom, így indultam neki a versenynek. Amikor kimondták, hogy bejutottam a legjobb ötbe, nem hittem a fülemnek. Mindenki tapsolt, örült nekem! Nem is tudom még szavakba önteni, hogy mit éreztem! Én vagyok az első magyar szépségkirálynő, aki bejutott világversenyen a legszebb lányok közé. Óriási megtiszteltetésnek tarom, hogy enyém lehet a soha nem látott magyar siker. A dobogó harmadik fokára az Új-Zéland versenyzője állhatott, a második egy holland hölgy lett, az első díjat pedig a Fülöp-Szigetek jelöltje viheti haza. Gratulálok a Fülöp-szigeteki lánynak, mert nagyon kedves és szép, méltó módon képviselte hazáját, mondta Brigitta.