A Szépségkirálynő - Titokban hord fogszabályzót Kárpáti Rebeka

Fogszabályzóban is sikerült helyt állnia Moszkvában, a világversenyen a Miss Universe Hungary győztesének, Kárpáti Rebekának (19). Sokan azt hihetik, hogy egy szépségkirálynő csakis elégedett lehet magával, ez azonban egyáltalán nincs így. Rebeka elárulta a Blikknek, hogy rengeteget szenvedett rendezetlen fogai miatt, ezért nagy titokban, egy ideje fogszabályzót hord, és erről eddig nem tudott senki. Erről még soha nem beszéltem, de a fogaimmal bizony nem vagyok megelégedve, osztotta meg titkát a szépségkirálynő.
Már nem is tudom, hogy mikor szembesültem a ténnyel, hogy úgymond "csálén" állnak, arra emlékszem, hogy gyerekkoromban volt fogszabályzóm, de olyan kellemetlen volt, hogy szinte soha nem viseltem. A gyerekkori élmény miatt aztán Rebeka el is döntötte, hogy soha nem lesz fogszabályzója, a világverseny előtt azonban másképp döntött, szakemberhez fordult. Azóta napi 20-22 órán át viseli az új fogszabályzóját, szinte csak az étkezésekhez és a fogmosáshoz veszi ki.
Most már elárulom, a világverseny alatt már viseltem ezt a fogszabályzót. Persze, akkor ki kellett vennem, amikor a színpadon álltam, vagy amikor fotóztak, de ha interjút adok, vagy megjelenek egy eseményen, akkor mindig hordtam, mert szinte láthatatlan.