A Szépségkirálynő - Palcsó Tamás kedvese bejutott a TV2 A Szépségkirálynő című műsorának legszebb 12 versenyzője közé

Az énekes kedvese bejutott a TV2 A Szépségkirálynő című műsorának legszebb 12 versenyzője közé, ahol szombaton egy nagyszabású show keretei között lép a színpadra, hogy megküzdjön a három korona egyikéért.

Palcsó Tamás egyáltalán nem féltékeny gyönyörű párjára, sőt ő buzdította, hogy jelentkezzen.

- Nagyon büszke vagyok rá! Jelenleg is a felkészítő táborban van, ahol különböző háziversenyeken vettek részt. Tündét a szépsége mellett ez alapján is válogatták be a legszebb tizenkét döntős közé. Én mindig is tudtam és mondogattam is neki egy ideje, hogy ő a legszebb. Nagyon szeretem és nagymértékben bátorítottam, hogy jelentkezzen, egyedül ugyanis nem tette volna meg ezt a lépést - árulta el az Új Ásznak az énekes, akinek szerelme nagyon örül, és természetesen izgul is a június 9-i döntő miatt.