Sarka Kata visszatért a gyökerekhez - volt, aki nála is nehezebb feladatot végzett

Sarka Kata és A Szépségkirálynő
Nemcsak Hajdú Pétert foglalják le a TV2 A Szépségkirálynő című műsorának előkészületei, de feleségének, Sarka Katának sem volt egy nyugodt perce sem az elmúlt napokban: a kétgyermekes édesanya több ezer lány között fordult meg a castingon.
Sarka Kata is részt vett a szépségkirálynő-jelöltek válogatásán, hiszen a TV2 Akadémia tanulójaként gyakornokoskodott a produkciónál. A versenyre több mint kétezren jelentkeztek, így Hajdú Péter feleségének jó néhány lányt kellett irányítania.

"Én koordináltam a lányokat a casting során, ha bármi kérdésük volt, nekem szóltak, megmondtam, mikor, hova menjenek... Én a backstage-ben dolgoztam, Peti pedig a zsűriben ült, így volt, hogy egész nap nem találkoztunk, és volt, hogy ő előbb hazamehetett, mint én. Öten vagyunk gyakornokok, én még talán a könnyebb munkát kaptam, ugyanis a regisztrálóknak sokkal nehezebb feladata volt: minden lány adatát be kellett vinniük a számítógépbe. Persze fizikailag fárasztó volt a rohangálás, mert mindig keresni kellett valakit, mindenki a helyén van-e, én pedig azt akartam, hogy nekik jó legyen, hogy időben ott legyenek mindenhol, hogy részt tudjanak venni a castingon, ha már eljöttek" - mesélt élményeiről a STOPnak Sarka Kata, aki a szépségversenyekben is jártas, hiszen 2007-ben Miss Universe Hungary első udvarhölgyeként ismerhettük meg őt.
"A lányok nagyon jó fejek voltak, semmi probléma nem volt velük. Élveztem a munkát, csak hosszú volt: reggeltől késő estig megállás nélkül dolgoztunk. Ez a verseny annyiban más, mint amikor én indultam, hogy mi sokkal lazábban vettük. Nem voltak ilyen nagy nyeremények és nem volt ekkora volumenű a verseny, nem volt benne ekkora lehetőség! Nyilván ezért indult ilyen sok lány, most egy picit komolyabban veszik, mint az én társaim akkoriban, amikor egy általános iskola tornatermében zajlott a válogatás" - magyarázta Kata, akit leginkább gyermekei hiánya kínzott, hiszen Noémire és Dávidra az elmúlt napokban a nagymama vigyázott Albertirsán, míg a szülők dolgoztak.