A szépségkirálynő 2012 - Megbírkózik új műsorával Tatár Csilla?

Kiderült: A Szépségkirálynő júniusi döntőjének Tatár Csilla lesz a női műsorvezetője. Vajon megállja a helyét?  A csinos tévés nagyon örül a feladatnak.
Egyre több feladatot kap a TV2 műsorvezetője Tatár Csilla. Jóideje állandó háziasszonya a Mokkának, és ő volt az arca a Megasztár háttérműsorának is. Idén pedig pedig Tilla mellett ő lesz A szépségkirálynő 2012 című show műsorvezetője.
Nagyon örülök, mert ez az első olyan show-műsor, amit én vezethetek" - nyilatkozta Csilla, aki úgy döntött a királynőjelöltekkel együtt ő is végigcsinálja az egyhetes fogyókúrát.
"Egyrészről, hogy én is átéljem, milyen kemény diétán mennek át, másrészről szeretném a legjobb formámat mutatni az élő show alatt"  - mondta. Csilla azt is elárulta, szexi ruhát terveztek neki a döntő napjára, így nem is baj, ha nem marad rajta egy gramm felesleg sem. Csilla korábban elmondta, a leginkább az élő műsorok állnak hozzá közel, arra a kérdésre, hogy szeretne-e szuperprodukciót vezetni, így válaszolt:
"Hazudnék, ha tagadnám. Odáig eljutni hatalmas dolog, de minden feladatnak nagyon örülök. A tévézés nem egy állomás az életemben, hanem maga az életem. Bevallom, az előítéletek ellenére én nagyon szeretem a „bulvárműsorokat”, hiszen akárhonnan nézzük, ezek a műsorok vonzzák a legtöbb nézőt."