A Szépségkirálynő - Angyallá vált Rebeka

Fehérnemű-katalógushoz állt, pontosabban feküdt modellt Kárpáti Rebeka (19). Az idei Miss Universe Hungaryt eddig már többször is felkérték hasonló fotózásra, ám túl szexinek, kihívónak találta a terveket. Ám a férfiak legnagyobb örömére most végre beadta a derekát. Fontos, hogy egy fehérnemű ne feltűnő, mégis kényelmes legyen. Főleg a pamutdarabokat szeretem, csipkedíszítéssel. Ez a kollekció pedig éppen beleillik az ízlésembe – mesélte Rebeka, aki nemrég tért vissza Moszkvából, ahol hazánkat képviselte a szépségverseny nemzetközi döntőjén. – Nagyon jó hangulatban telt a fotózás, és nagyon kedvesek is voltak, nem erőltettek olyat, amit én nem szerettem volna. Megmondták, hogy egy adott fehérneműnek melyik részét szeretnék hangsúlyozni, például a masnikat, én pedig ennek megfelelően saját magam választhattam meg a pózokat a gép előtt. A karácsonyi katalógushoz kifejezetten angyalarcú modelleket kerestünk. A képek is bizonyítják, hogy Rebeka tökéletes választás – szögezte le a Lemila Lingerie fehérnemű marketingese.