30 kilót fogyott a koronáért Ildikó

Tóth Ildikó három év alatt adott le harminc kilót
Elhízott lányból lett szépségkirálynő-jelölt Tóth Ildikó. A korábban pajzsmirigyproblémával küzdő lány sírva fakadt, ha modelleket látott a tévében. Végül erőt vett magán, és lefogyott. GYÓGYULÁS Húszévesen beteg lettem, orvostól orvosig jártak velem, és senki nem tudta, mi bajom. Egyik pillanatról a másikra híztam harminc kilót, olyan fájdalmaim voltak, hogy az ágyból se tudtam felkelni - magyarázta Tóth Ildikó, aki a TV2 A Szépségkirálynő című műsorára jelentkezett. A hajdúböszörményi lány szívfájdalmai, erőtlensége a tanulásban és a munkában is visszavetették, és nem telt el nap, hogy ne érezte volna, mindennek vége, kilátástalan az élete. - Halálfélelmem volt, nem tudtam, mikor jön el a vég. Aztán egy kínai szakember azt mondta, nyugodjak meg, feltehetően csak pajzsmirigyzavar okozza a fájdalmakat. Szinte egyik pillanatról a másikra döntöttem, nem foglalkozom a bajaimmal, ha fáj, akkor sem. Pozitív gondolkodással, rengeteg sporttal harminc kilót fogytam három év alatt. Én, aki egykor olyan csúnyának láttam magam, hogy a szépségversenyeket is sírva néztem a tévében. Nagy elégtétel a számomra, hogy a legszebb 24 között lehetek - tette hozzá Ildikó. A 170 centi magas királynőjelölt azt mondja, győzelme esetén nem felejtené el a fájó emlékeit: azon dolgozna, hogy a kövér és beteg lányok az ő példáját követve hamar talpra álljanak, és megmutassák, bárkiből válhat irigyelt szépség.