Kétezer lányból választották ki a legszebb huszonnégyet

A Szépségkirálynő Top24
A Szépségkirálynő 2011 Lipcsei Betta
Kiderült, hogy kik kerültek be a legszebb huszonnégybe a Miss Universe Hungaryt, a Miss World Hungaryt, és a Miss Earth Hungaryt összefogó Szépségkirálynő castingja után. A versenyzők között feltűnnek régi ismerősök, egy műsorvezető, és a siket szépségkirálynő, Weisz Fanni is.
A TV2 szerezte meg a licenszét a Miss Universe Hungaryt, Miss World Hungaryt és Miss Earth Hungaryt összefogó műsornak, ami korábban az RTL Klubon futott simán csak Királynő címen.
A Velvet a műsor castingjára is eljutott, ahol százával tolongtak a bikinis lányok a csillogó díszletek között, elképesztő parasztvakítás volt. A 2000 jelentkezőből eleinte kábé 800-ra szűkítették a mezőnyt, őket hívták meg a castingra, most pedig kihirdették a legjobb huszonnégy versenyzőt. A most továbbjutottakat küldik majd a modelltáborba, és közülük képviselhetik majd hárman hazánkat a nemzetközi versenyeken.

Álom valóra váltása

"Számomra ez nagyon nagy dolog, hogy eljuthattam idáig, és úgy érzem felelősség is, hisz ezzel lehetőségem nyílt egy kicsit, hogy képviselhessem a fogyatékkal élőket, hogy megmutathassam, hogy az élet bizonyos területein, esetemben a szépségiparban, meg tudjuk állni a helyünk" – nyilatkozta Weisz Fanni a Velvetnek. "Óriási megtiszteltetés számomra és nagyon boldog vagyok, hogy a 24 döntős lány közt lehetek." Mint mondta, régóta játszadozott a gondolattal, hogy elindul a versenyen, és most úgy érezte, hogy elérkezett az ideje, hogy ezt az álmát is valóra váltsa.
Ahogy a Velvettel megosztotta, annak ellenére is izgult a castingon, hogy sok szépségversenyen részt vett már. "Sok szép lány közt nagyon izgultam, hogy legalább a középdöntőig eljuthassak, bár attól még jobban féltem, hisz ott már kérdéseket is tettek fel. Féltem, hogy a hallássérülésem miatt ez problémát fog okozni. De senkit nem zavart, hogy siket vagyok, kaptam jeltolmácsot, és mintha ez teljesen természetes lenne, a tolmács segítségével válaszoltam. Nagyon érdekes volt minden. A lányok is nagyon kedvesek voltak. A zsűriben mindenki mosolygott, szóval nagyon jól éreztem magam."

Döntősök és győztesek

A továbbjutók között szerepel Regős Lili, aki az egyik magyar focistával, Bodnár Lászlóval járt régebben, hogy most mi lehet vele, nem tudjuk, viszont a korábbi Királynőben már bejutott egyszer a döntőbe. és Lipcsei Betta, aki az egyik sportcsatorna műsorvezetője.
A tavalyi győztesek Dobó Ágnes, Babinyecz Tímea és Kaló Jennifer lettek, a Velvet percről percre követte a rendkívül mézesmázos eseményt.