Berni két évig nem tudott apja haláláról

A királynőjelölt máig őrzi a macit, amit húsvétra kapott az édesapjától
Súlyos terhet cipel a vállán Vigmann Bernadett, A Szépségkirálynő döntőse. A fővárosi lány tavaly hivatalos ügyben kereste fel külön élő apját, amikor megtudta: évekkel ezelőtt meghalt.
Vigmann Bernadett a TV2 A Szépségkirálynő című műsorának döntőseként élete nagy lehetősége előtt áll. Minden energiájával a július 14-i döntőre összpontosít, de nincs könnyű dolga, hiszen olyan teher nyomja a lelkét, amilyet mások el sem tudnak képzelni.
– Hatéves voltam, amikor anyuék külön mentek, mi a huszadik kerületbe költöztünk, s ezt követően csak harmadikos iskolás koromban kerestük fel aput, mert kellett az aláírása az útlevelemhez. Fél órát voltam vele, beszélgettünk, s az az érzés maradt bennem, nagyon szeret engem. Nem derült ki számomra, miért nem keres mégsem– emlékezett Berni. – Tavaly vízumot szerettem volna, amihez ismét apu kellett, de nem találtam. A nagymamámat kerestem fel, s ő közölte a sokkoló hírt: apu két évvel korábban végleg elment – folytatta zokogva élete legszörnyűbb napjára emlékezve.
Az alig tizennyolc esztendős lány azóta sem tudta feldolgozni teljesen apja elvesztését.
– Annyi mindent el szerettem volna nekimondani, annyi megbeszélni valónk lett volna. Tudom, hogy szeretett, s gyakran érzem ma is, hogy velem van. Ötéves voltam, tisztán emlékszem mindenre: húsvét volt, apa elrejtett egy plüssmackót, amit nekem szánt. A maci az egyetlen tárgyi emlékem tőle, ma is őrzöm, ott lesz velem a döntőn is. S nemcsak az állatka, hanem az édesapám is, ebben biztos vagyok – tette hozzá elcsukló hangon, miközben egy percre sem engedte el a plüssállatot.