A Szépségkirálynő közönségdíjísa Weisz Fanni rettegett a klipforgatástól

A siket szépségkirálynő nehezen oldódott fel annak a dalnak a klipforgatásán, amely róla és kedveséről szól. Weisz Fanni attól rettegett, hogy nem érti az utasításokat. A Szépségkirálynő közönségdíjasához dalt írt párja, hogy ezzel pecsételje meg szerelmüket. A Fanni – Hang vagy jel című számhoz klipet is forgattak egy szállodában. A video a kapcsolatukról szól, érzelmekkel túlfűtve, már-már karikatúrába hajló módon. A szerzeményt Fanni kedvese már megismerkedésük napján elkezdte írni.
– Nagyon meglepődtem, nem mondott először semmit, csak szólt, hogy írt egy dalt nekem. Boldog voltam, meghatódtam, és vártam, hogy befejezze. Amikor készen lett, megmutatta, és elsírtam magam, ahogy Lázár is – jelelte Weisz Fanni, aki a zene rezgéseit érzékelni tudja a testével. A Dirty Slippers énekese és a 19 éves szépség arra törekedett, hogy boldogságukat és egymás iránti érzelmüket megosszák a világgal a pozitív üzenetű dallal. – Ez egy vidám, nyári, pörgős szám, amely egy napját dolgozza fel a kapcsolatunknak, humorosan, kicsit túlzásokba esve. Különböző jeleneteket veszünk fel, lesz ágyban reggelizős, tandemes, biciklizős, piknikezős, tollaslabdázós felvétel, sőt az együttesem tagjai vicces jelenetekben – például a zuhany alatt is feltűnnek majd – tudtuk meg a 22 éves énekestől, Lázártól, aki azt is elárulta, hogy a dal már tizenhét vidéki rádióban hallható, és hamarosan sugározni kezdi három országos adó is. A hallássérült fotómodell viszont nehezen oldódott fel a felvétel során.
– Nehéz figyelnem a forgatáson a sokféle smink, a haj és az interjúk miatt, egy kicsit kapkodás van, de meg tudom csinálni. Ez az első klip, amelyben szerepelek, ezért nagyon izgultam, hogy mi lesz. Attól rettegek, hogy valamit elrontok. Például amikor becsukott szemmel fekszem az ágyban, szólnak nekem, és én nem hallom, akkor az kellemetlen. De szerencsére sokat segít az édesanyám és Lázár is, akivel kiváló a kapcsolatunk. Rendes, figyelmes fiú, sokat segít, nem ráz le, hanem elmagyaráz mindent. Hiszen siket vagyok, nem hallok, nekem sokkal nehezebb megérteni, hogy ki mit akar tőlem, de ő elmond mindent. Akkor ijedek meg, ha valamit nem értek, és olyankor ideges leszek – tudtuk meg a gyönyörű lánytól.