Kocsis Korinnának pozitív élmény a szépségkirálynős botrány

Kocsis Korina 2011
A 2009-es Miss Earth Hungary szerint Hajdú Péter etikátlanul és jogtalanul viselkedett, amikor kizáratta A Szépségkirálynő -ből. Úgy érzi, a nyilvános összetűzés végül jól sült el, blogjában és a közösségi oldalán is támogatókra lelt. Kocsis Korinna a tavalyi Anna-bál szépeként jelent meg a 186. füredi táncmulatságon, ahol arról is beszélt, hogy újabban jobban vonzza a média, mint a kozmetikusi pálya, ezért kommunikációs tanulmányokat szeretne folytatni.
„Nem azért jöttem tavaly, hogy nyerjek, a páromtól kaptam születésnapomra ezt a lehetőséget, úgyhogy jól érezni jöttünk magunkat ebbe a régi hagyományokat őrző bálba, sikerült is. Csak betetőzte az egészet az, hogy megválasztottak az Anna-bál szépének a 185. bálon” – kezdte Kocsis Korinna, aki a 2010-es füredi Anna-bál szépeként csak kellemes feladatokat kapott. Rendezvényeken képviselte a várost, körbehordozták a Debreceni Virágkarneválon és részt kellett vennie az utazás-kiállításon is.Nyilván a média vonzza
„Nyertem egy törökországi utazást is, oda év elején utaztunk el édesanyámmal egy hétre” – egészítette ki a listát Kocsis, aki bár befejezte kozmetikusi tanulmányait, mégis inkább a médiában dolgozna.
„A jövőben kommunikációs tanulmányokat szeretnék folytatni, s emellett kereset-kiegészítésként modellkedem is. Most a média vonz, de gondolkodom egy saját szépségszalonban is a későbbiekben. Vas megyéből származom, lehet, hogy ott vagy Sopronban nyitnék szalont, bár addig még egy sminkmesteres tanfolyamot is szeretnék elvégezni” – beszélt a bál tavalyi szépe távolabbi terveiről, amik között nem szerepel az úszólecke és az angoltanfolyam, úgy tűnik, ezeken már túlvan.
Az egykori Miss Earth Hungary – és a 2009-es Királynő közönségdíjasa– egyébként nemrég ismét szeretett volna szépségversenyezni, csak Hajdú Péter keresztbe tett neki – legalábbis ő így interpretálja az esetet.Mondvacsinált indokkal zárták ki
„2009-ben, amikor a Miss Earth Hungary címet elnyertem, a 18. évet éppen hogy csak betöltöttem, aztán részt vettem a világversenyen, ahol megfelelő tapasztalatokat szereztem, és úgy gondoltam, hogy az eltelt két év alatt megértem arra, hogy elinduljak a Miss World Hungary címért. Magyarországon ezt a három versenyt (Miss World, Miss Universe, Miss Earth) együtt rendezik, míg külföldön mind a hármat külön-külön bonyolítják le, ezért más lehetőségem nem lévén idén is a Magyarország Szépe Kft-nek adtam le a jelentkezésemet” – indokolta Kocsis, miért jelent meg egy olyan verseny válogatásán, amin két éve sikeresen szerepelt.
„Maga a licensztulajdonos, Gyulai Zoltán, a Magyarország Szépe Kft. egyik tulajdonosa is hívott a versenyre, csak hát Hajdú vitte idén műsorra A Szépségkirálynőt a TV2-n ezt a produkciót, és 'ennek jogán' ő zárathatott ki mondvacsinált indokkal az egészből, ami jogtalan és etikátlan is volt, de úgy látszik, a korrektség nem mindenkinél fontos személyiségjegy. A zsűri elnöke, Andy Vajna sem értett egyet a kizárással" - folytatta Kocsis, aki az őt ért igazságtalanságot és méltánytalanságot nem tudja elfogadni.
Ebben csak megerősítettek azok a pozitív visszajelzések, amelyeket a közösségi oldalán és az erről írt blogjában kapott. A kizárás ellenére Kocsis megnézte a Szépségkirálynőt, sőt, már az első válogatáson jó barátokat szerzett. „Van több lány, akikkel a mai napig nagyon szoros viszonyban vagyok. Meghívtak a versenyre is, de azt gondoltam, hogy olyan rendezvényen nem kell megjelennem, ahol 'nem kívánatos személynek' nyilvánított a producer. A tévében végigkövettem a versenyt és izgultam” – mondta a gyakorlott szépségversenyző, aki nagyon bízott abban, hogy nem mossa el az eső az Anna-bált.
„Fantasztikus az egész est, kezdve a több száz fős tömeg közti látványos bevonulásunktól, a színvonalas programon át az egész hely adta különleges hangulatig. Nagyon jól éreztem magam, jövőre is mindenképp szeretnék itt lenni” – zárta a beszélgetést a 20 éves jákfai, de ma már Budapesten élő lány.